شب قدر اعضا کانون دیلم در جوار شاهزاده عبدالله
گزارش تصویری
شب قدر اعضا کانون دیلم در جوار شاهزاده عبدالله
21 نفر از اعضا مرکز فرهنگی هنری کانون دیلم، شب قدر را در جوار شاهزاده عبدالله سپری کردند.
اعضا و مربیان مرکز فرهنگی هنری دیلم در سفری یک روزه به شاهزاده عبدالله در 15 کیلومتری این شهر در جوار حرم آن بزرگوار با خدای خویش راز و نیاز کردند.
در این برنامه، بچه ها و مربیان با شور و شعف خاصی چادر های سفید و گل دار زیبای خود را پوشیدند و به زیارت رفتند. صحبت مسؤول مرکز درباره فواید روزه، نماز جماعت، شکرگزاری از خداوند متعال و دعای کمیل از جمله برنامههای اعضا و مربیان کانون در این سفر معنوی بود.
عکس؛ سوسن حیاتی / برای تماشای انداز واقعی روی عکس کلیک کنید.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
+ نوشته شده در دوشنبه بیست و سوم مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۳:۲۱ ب.ظ توسط مدنی پور
|








با سلام و تشکر از شما کاربر گرامی؛