گزارش تصویری

 شب قدر اعضا کانون دیلم در جوار شاهزاده عبدالله

21 نفر از اعضا مرکز فرهنگی هنری کانون دیلم، شب قدر را در جوار شاهزاده عبدالله سپری کردند.

اعضا و مربیان مرکز فرهنگی هنری دیلم در سفری یک روزه به شاهزاده عبدالله در 15 کیلومتری این شهر در جوار حرم آن بزرگوار با خدای خویش راز و نیاز کردند.

در این برنامه، بچه ها و مربیان با شور و شعف خاصی چادر های سفید و گل دار زیبای خود را پوشیدند و به زیارت رفتند. صحبت مسؤول مرکز درباره فواید روزه، نماز جماعت، شکرگزاری از خداوند متعال و دعای کمیل از جمله برنامه‌های اعضا و مربیان کانون در این سفر معنوی بود.

عکس؛ سوسن حیاتی / برای تماشای انداز واقعی روی عکس کلیک کنید.